Veelgestelde vragen
Zodra wij jouw bevestiging op onze offerte hebben ontvangen gaan we samen op zoek naar een geschikte dag voor de montage.
Wanneer de weersomstandigheden het niet toelaten om de montagewerkzaamheden uit te voeren, wordt in overleg een nieuwe afspraak gemaakt.
Het kan voorkomen dat onze monteurs ter plekke constateren dat het dakraam niet zonder aanpassingen geplaatst kan worden. Denk aan asbest dat in het dak ontdekt wordt. Of zonnepanelen die een correcte plaatsing van een dakraam onmogelijk maken. Blijkt een dakraam niet door een trapgat te passen dan zal hier een hijskraan* voor worden gehuurd. Al deze en eventueel andere constructuele aanpassingen zullen extra in rekening worden gebracht.
*Indien er een hijskraan nodig blijkt komen de kosten van de kraanhuur en extra gemaakte uren voor rekening van de klant. Een (eventuele)ontheffing dient de klant zelf aan te vragen bij de gemeente.
Een monteur tilt (in de meeste gevallen) het dakraam en alle nodige materialen via jouw trap in huis naar de betreffende plek. Zorg er dus voor dat er op de hele ‘route’ geen obstakels liggen, staan of hangen die dit lastig kunnen maken. Genoeg vrije ruimte rondom het te plaatsen raam zorgt voor een veilige en makkelijke montage.
Je betaalt pas achteraf
Mocht een dakraam na montage niet (helemaal) goed zijn geplaatst of mocht je op andere problemen stuiten na plaatsing of vervanging van een dakraam neem dan direct contact op met FAKRO Montagedienst. Wij geven 10 jaar garantie op zowel onze producten als de werkzaamheden.